Monday 16 November 2015

Alhamdulillah....


Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya menggunakan kemudahan aplikasi blog ni, Walaupun masih lagi baru, sedang cuba menyesuaikan diri dan masih lagi belajar dalam selok belok dengan kemudahan blog ni. Moga dapat memberikan saya ruang dan ilham atau sebarang perkongsian dari saya yang mana boleh saya kongsikan bersama. Sekadar ingin berkongsi dan moga mendapat manfaat dan kebaikan. InsyaAllah....
 
************************************************
 
24/09/2019 : New update dari saya. 
 
Sedikit info mengenai diri saya. Saya anak jati Negeri Terengganu. Dibesarkan oleh kedua ibu bapa saya yang sangat penyayang. Saya seorang isteri kepada suami saya yang tercinta. Mempunyai tiga cahaya mata yang sangat cantik dan kacak. Hanya berpelajaran biasa-biasa sahaja. Rezeki dari Allah dapat berkhidmat di sektor kerajaan. Tiada yang istimewa sangat mengenai saya ni. Hanya seorang hamba Allah yang biasa-biasa saja. Sekian....

No comments: