Wednesday 2 December 2015

Palace Of The Golden Horses + The Mines Shopping Mall


Assalamualaikum...

Palace Of The Golden Horses....dengar namanya saja bagi saya (orang biasa) dah gerun. Di minda saya dapat bayangkan satu mahligai yang indah. Memang betul pun...mahligai yang dicipta memang tempat yang cantik dan indah...bagai istana kayangan bagi saya anak jati Terengganu. Alhamdulillah, baru-baru ni saya berkesempatan singgah dan menikmati keindahan tempat yang dinamakan Palace Of The Golden Horses. Walaupun tidak menginap di sana, tetapi peluang yang ada sempat juga saya mengambil gambar kenang-kenangan beberapa kawasan di sekitar Palace Of The Golden Horses.












Saya juga sempat ke The Mines Shopping Mall dan menikmati Package South Lake Tour by Mines Cruise. Walaupun agak lewat untuk saya nikmati suasana sunset tapi saya teruskan juga hajat untuk melihat dan merasai sendiri pengalaman ini. Sempat juga bagi ikan dan burung makan di tengah-tengah tasik biarpun gelap malam. Suasana yang agak romantik jugalah...hehee...
Harga untuk package ni dewasa RM 25.00 dan kanak-kanak RM20.00




No comments: